Повернення придбаних в магазині «EL TORO» товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим “Законом України Про захист прав споживачів”, а саме стаття 9 п.1

« Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.»

Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинні відповідати взуття та супутні товари:

  • ДСТУ 2157 “Взуття. Терміни та визначення”;
  • ДСТУ 2158 “Взуття. Дефекти. Терміни та визначення”;
  • ГОСТ 26167:2009 “Взуття повсякденне. ТУ”;
  • ГОСТ 19116:2007 “Взуття модельне. ТУ”;
  • ГОСТ 26166-84 “Взуття повсякденне із синтетичних та штучних шкір. ТУ”;
  • ДСТУ 2063 “Взуття для активного відпочинку. ТУ”;
  • ГОСТ 1135:2007 “Взуття домашнє, дорожнє. ЗТУ”;
  • ГОСТ 28631:2006 “Сумки, валізи, портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї. ЗТУ”;

Гарантійні строки товарів згідно р.ІІ ст.7 п.2 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Взуття для дорослого населення:

30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Взуття домашнє та дорожнє:

30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.

Шкіргалантерейні вироби:

сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 30 днів;

Згідно р. І ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби дорівнює гарантійному строку.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно р. ІІ ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Гарантійний строк носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу чи початку сезону (для взуття):

  • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.